مهمترین نکات در انتخاب کاشی حمام
مهمترین نکات در انتخاب کاشی حمام
سه شنبه 8 تير 1400 ساعت 10:21 | بازدید : 69 | نویسنده : سینا | ( نظرات )

گاهی اوقات انتخاب و خرید کاشی حمام از طرح ها و مدل های مختلف کمی دشوار است ، کاشی های حمام در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارد که انتخاب آنها به سلیقه ، ابعاد و دکوراسیون سرویس بهداشتی بستگی دارد. هنگام انتخاب کاشی حمام باید به نکات مهم توجه کرده و فاکتورهای زیادی را در نظر داشته باشید که در این قسمت از دنیای مد مرطوب به شما معرفی خواهیم کرد.

راهنمای انتخاب کاشیحمام

- بهتر است از کاشی هایی استفاده شود که موزاییک هستند زیرا می تواند تا حد زیادی با سطح زمین تماس داشته باشد. این بدان معنی است که بهتر است تمام سطح کاشی و دیوار را با چسب پر نکنید.

- می توانید از سه نوع کاشی مختلف برای حمام خود استفاده کنید ، یکی برای کف ، دیگری برای دیوار و دیگری برای سقف. البته در صورت تمایل می توانید فقط از یک مدل کاشی استفاده کنید اما برای جذابیت بیشتر دکوراسیون حمام پیشنهاد می کنیم حمام خود را با سه نوع کاشی طراحی کنید.

رنگ کاشی حمام

قبل از تصمیم گیری در مورد طرح و رنگ کاشی های حمام خود ، باید موضوع تمیز کردن آنها را در نظر بگیرید ، زیرا کاشی هایی که رنگ سفید مانند سفید دارند قطعاً زودتر کثیف می شوند و باید به تمیزی آنها بیشتر توجه کنید تا همیشه تمیز بمانند و براق اما کاشی های خاکستری ، قهوه ای یا آبی نیاز به تمیز کردن کمتری دارند.

- نکته دیگری که در انتخاب کاشی حمام مهم است ، اندازه کاشی است. امروزه کاشی های کوچک و بزرگی برای سرویس بهداشتی وجود دارد که به خصوص کف حمام از محبوبیت بیشتری برخوردار است. اگر قصد دارید از کاشی های بزرگ برای سرویس بهداشتی خود استفاده کنید ، بهترین کاری که می توانید انجام دهید استفاده از کاشی های کوچک است.

1. به اندازه کاشی و سرامیک توجه کنید
به محض ورود به هر فروشگاه کاشی و سرامیک متوجه خواهید شد که کاشی های سرامیکی بسیاری در اندازه های مختلف از چند سانتی متر تا چند متر وجود دارد. ممکن است استفاده از کاشی های سرامیکی بزرگ برای یک حمام یا توالت کوچک غیرمعمول و غیرمنطقی به نظر برسد ، اما این باعث می شود سطح کاشی کاری مداوم و یک تکه و منظره زیباتر از سطح تکه تکه به نظر برسد. و معما طنین انداز خواهد شد. استفاده از کاشی های کوچک نوارهای بیشتری (خطوط بین کاشی ها) ایجاد می کند و در نتیجه آنها به خصوص در محیط های مرطوب مانند حمام نیاز به نگهداری و تمیزکاری بیشتری خواهند داشت. بنابراین جنبه های آن را بسنجید و کاشی و سرامیک مناسب اندازه را برای حمام یا توالت خود انتخاب کنید.

از چند نوع کاشی استفاده کنید

2. استفاده از کاشی و سرامیک را متعادل کنید


بیشتر سرویس های بهداشتی و توالت هایی که امروز می بینید انواع مختلفی از طرح های کاشی و سرامیک را در خود جای داده اند تا نمایی منسجم و منسجم را نشان دهند. توصیه می شود هنگام انتخاب کاشی و سرامیک برای سرویس و سرویس بهداشتی خود بیش از 3 مدل کاشی استفاده نکنید. به خصوص در فضاهای کوچک ، استفاده از کاشی در مدل ها ، طرح ها و رنگ های مختلف ، تجربه ثابت کرده است که زیبا به نظر نخواهد رسید. بنابراین استفاده از تنوع کمتر مدلها ، رنگها و اندازه کاشی و سرامیک برای یک فضا بسیار چشم نوازتر خواهد بود.

کاشی های رنگ خنثی حمام

3. از رنگ خنثی برای کف و سقف استفاده کنید


مردم اغلب از سرامیک های رنگی خنثی در کف سرویس بهداشتی استفاده می کنند ، زیرا رنگ های مورد استفاده چشم نواز هستند ، توجه بیشتری را به خود جلب می کنند و اجازه نمی دهند تمرکز چشم ها در فضای اطراف پراکنده شود و در نتیجه طراحی زیبا و رنگ سرامیک دیواری نیز بیشتر دیده می شود. به طور معمول ، یک سقف سفید یا خنثی نیز تأثیر مشابهی خواهد داشت.

برای کف حمام از کاشی با بافت خشن استفاده کنید

4. از بافت و طرح کاشی چشم پوشی نکنید


دستشویی ها و توالت ها باید مرتبا و منظم تمیز شوند. تمیز کردن کاشی های براق و صیقلی بسیار راحت تر است. در این کاشی ها خطر لیز خوردن و آسیب دیدن بدنه بسیار زیاد است. با توجه به این گفته ها ، بهتر است از کاشی های سرامیکی با بافت خشن برای کف سرویس ها و سرویس های بهداشتی و کاشی های براق برای دیوارها استفاده شود. همچنین استفاده از سرامیک های خشن و برجسته در کف سرویس احساس دلپذیری را در کف پای شما ایجاد کرده و در زمستان و هوای سرد نسبت به سرامیک های براق و صیقلی گرمتر خواهد بود.

از کاشی های ابعاد مشترک استفاده کنید

5. در صورت امکان کاشی هایی با ابعاد مشترک را انتخاب کنید


حتی اگر خیلی سخت گیر نباشید ، نکات ریز مانند خط تیره بین کاشی هایی که به هم نمی خورند ممکن است آزار دهنده باشد و اغلب نصب کاشی و سرامیک را بسیار دشوار می کند. اگر برای حمام یا توالت خود از چندین اندازه کاشی استفاده می کنید ، اطمینان حاصل کنید که تمام کاشی ها حداقل یک طرف همان اندازه را دارند ، یا به عبارت دیگر ، اندازه آنها متناسب و مکمل است تا نصب آن راحت تر و ظاهر نهایی باشد تقارن و انسجام را حفظ کنید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جدیدترین کاشی و سرامیک روز دنیا و آدرس ceramictilenew.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 19
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 3
:: بازدید سال : 80
:: بازدید کلی : 442